sâmbătă, 6 august 2011

Plec din lumea mea..

Da mi-am zis ca plec si am plecat...Am plecat pentru o zi cu iubirea mea..mi-am lasat totul prieteni,familie,viata pe care o aveam ...si acum ma intreb de ce cand nu am nici un rezultat la nimic ce fac...cand el nu stie sa apreciezi nimic din tot ce am facut pentru el..
Nu vroiam sa imi ofere luna si stelele am mers pentru ca imi lipsea iubirea cea care imi lipeste si acum...si acum cred ca e definitiv..In aceea zi dupa ce m-am intors ma privea printru-un geam simteam ca inebunesc .....ca tot ce mi-as dori acum cand toti sar cu gura pe mine ,el ..doar el sa ma stranga la piept si sa-mi spuna ca ma iubeste ca defapt nu m-a parasit pentru ca ar fi vrut...si-mi aprindeam tigara dupa tigara cu ochii plini de lacrimi si durere iar el ma ucidea sufleteste cand se uita adanc in ochii mei...a fost greu...si inca mai e...cat!? nu stiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alinare...