joi, 4 august 2011

Ecsii

        Nu-i asa ca-i ciudat uneori sa te intalnesti cu un "ex",cand tu esti de mana cu actualul?Fiecare incearca sa  para relaxat dar nici unuia nu-i iese..
    Eram pe bancheta din spate a masinii cu omul pentru care as face orce, orcand .In fata era prietena mea cea mai buna de pe atunci iar la volan cine?un fost cu care defapt nu am avut o relatie propriu-zis intalnirile noastre pot fi numarate pe degetele de la o mana:)..Stiu cum se simtea cand ma vedea cat sunt de fericita alaturi de prietenul lui dar cum sa nu fiu cand eram in bratele omului pe care il iubeam?A inceput sa ma sarute pe gat (si ce sarut)oo mama...dupa care a turnat incet RedBul pe abdomenul meu..o eram aproape gata..."ex-ul" ne privea zambin..un zambet dureros as zice..De ciuda,de gelozie nu stiu a luato pe prietena mea si a sarutato ca si cum intre ei ar fi ceva..Ce a crezut ca sunt geloasa neee ...nu aveam cum nu l-am iubit niciodata mi-a fost drag ca simplu amic.Nu vroiam sa-l fac sa-l doara ce vede nu am facuto intentionat dar el? EL DA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alinare...