marți, 9 august 2011

Vreau sa ies din viata ta lipsita de pacat

Ai plecat si inima imi este acum singura,fara tine si al tau trup atat de pur,acum locul tau din pat este gol,noaptea imi este greu ca nu esti langa mine...Ma simt ca o frunza  care urmeaza sa cada...Ai plecat si afara ploua,cu lacrimi de dor ca tu ai plecat,..fara nici un raspuns.Iubirea care ti-am oferit-o,sansa este acum distrusa,si ai profitat de increderea care ti-am acordato.
Imi aduc aminte cum ne-am intalnit,parca s-a intamplat acum ...si te-am cunoscut pe tine...care ai fost sufletul si inima mea,iar acum....fara tine simt ca nu mai exist,ca nu mai am viata -iubitule-....,deoarece tu ai plecat.Acum esti o gaura adanca si larga,plina cu durere de iubirea care ti-am purtat-o cu drag....Acum putin cate putin,parca imi pare rau...Iubirea m-a bucurat pe moment,dar acum m-a distrus intr-un final...Ai plecat ca nu te-am interesat,nu m-ai iubit deloc,absolut deloc...Eu am fost o mare proasta,ca am crezut in ale tale cuvinte,in care prin faptele tale,mi-ai demonstrat altceva....si intr-un final tu ai plecat ,si eu ma gandesc la tine...Ti-ai batut joc de mine foarte barbar,Eu te-am iubit cu adevarat,si acum sunt foarte ranita,Oare asta merit sa iubesc?Un barbat fara scrupule,care sa ma faca sa sufar si eu continui sa mai tin la el...
 Ti-am dat o sansa sa ma distrugi...Si ai facut-o ,dar fara a te mai uita in urma...
          Vreau sa ies din viata ta cu fruntea sus...sa ies din viata ta lipsita de pacat....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alinare...