marți, 16 august 2011

Nu trisa...


Dupa o saptamana de tacere...in care nu mi-ai acordat nici un minut macar acum ma suni...si imi suna telefonul intruna fara oprire la fel cum dadeam si ocupat...
-Nu pot vorbi..lasami un mesaj daca vrei..
-Ce mai faci printeso?
Da acuma ti-ai  amintit ca exist si eu ...nu raspund las sa vad ce mai are de zis..
-De ce esti asa de incapatanata?
-Eu incapatanata ...ia lasama in pace dupa ce ca te caut si intreb de tine de o saptamana acuma ma iei cu printesa si destea...
-Bine daca nu mai vrei sa vorbesti cu mine zi nu face sa te certi cu mine ,sa cad eu vinovat
Ce puteam sa-i mai zic?adica tot eu caut motiv de cearta ...mai omule nu ai vorbit cu mine zile intregi si acum tot pe mine cad toate ...ia mai lasama ca m-am saturat sa-ti cad tot timpul la picioare

2 comentarii:

  1. Cumosc . Intr`un fel ma amuza situatia ... pentru ca m`am regasit in absolut tot ce`ai scris tu, mai putin treaba cu intrebatul de el. Nu intreb de el nici daca ma pica cineva cu ceara ... dar imi mananc ficatu`n mine cand nu stiu ce face :D

    RăspundețiȘtergere
  2. *AndreeEA..ma bucur ca te regasesti desi nu e un sentiment frumos ...dar face parte din viata noastra

    RăspundețiȘtergere

alinare...