luni, 8 august 2011

Cine esti...de ce ma chinui?



As vrea sa vin la tine suflet drag...sa-ti zaresc ochii care de fiecare data cand ma vad pe mine stralucesc..sa-mi spui totul in fata nu la telefon,nu prin scrisori...sa-mi spui ca ma vrei alaturi toata viata ..
Nu se poate implini stiu...ar fi prea frumoasa viata mea alaturi de tine ..deci nu am nici o sansa..deoarece viata e certata cu mine si nu-mi ofera decat lacrimi,suferinta,ganduri,durere,secrete,iluzii,amintiri...imi ofera doar bucuri care pentru mine sa dureze minute..si nu e corect ce ti-am gresit asa de tare "viata" sa nu ma lasi sa vad cum e sa fiu fericita?Sau probabil ce vreau eu nu e fericire,sti ca omul pe care il iubesc nu o sa mi-o poata da niciodata?
O sa ramana doar o intrebare pusa vietii....si un raspuns pe care nu o sa-l primesc niciodata...sau prea tarziu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alinare...