joi, 17 noiembrie 2011

END...


Nu mai vreau nimic de la tine ....fara vorbe,fara reprosuri,fara lacrimi(de data asta) am incheiat orce legatura cu tine ....Nu mai are rost sa ne mintim singuri,defapt sa ma mint singura
Te-am iubit -nu a contat pentru tine
Te-am iertat-ai facut din nou aceleasi greseli
M-am intors mereu la tine-nu ai apreciat(nu ai stiu sa ma iei in brate,sa-mi multumesti ca te vreau doar pe tine)
Am plans de dorul tau-Tu ai fost prea orgolios,prea mundru sa spui un te iubesc sincer,prea barbat sa mangai frumos un trup de femeie
Nu meriti nimic...chiar nimic..si nu te injosesc prin asta dar nu sti sa ti langa tine ceea ce cu adevarat merita,nu sti sa iubesti sincer,nu sti sa dai iubire reciproca celui care ti-o ofera.....
Azi inchei capitolul ce incepea cu litera A....DEFINITIV.....m-ai ranit prea mult
Sa nu uiti niciodata cand ti-am spus la telefon ca intro zi iti vei da seama ca ce ai perdut nu era ieftin..ci era ceva ce orce barbat isi dorea sa stranga in brate.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alinare...