vineri, 18 noiembrie 2011

AGAIN?



Da si cand zi eu ceva eee aiurea...totul se intampla invers....ofofof viata mea
MESAJ NOU 4:32......"Te iubesc te rog sa ma ierti,stiu ca ma vei accepta asa cum sunt,iar eu nu am sa-mi schimb parerea despre tine niciodata,te iubesc viata mea"
 Ehhh na si acuma ce mai puteam sa zic ca doar sunt femeie si eu...nu iam raspuns pentru ca nu am vrut sai dau aripi...Ma suna pe al 12:35 EL:ce faci ,de ce nu mi-ai raspuns la mesaj...Eu:da ce vroiai sa auzi ca iti spun si eu ca te iubesc nehh nu iti zic,cu ce te incalzeste daca iti zic sau nu .....da mi-a zis ca se simte bine...
Nu stiu daca e impacare....stiu doar ca nu pot sta certata cu el...da ieri am  scris ca nu mai vrau nimic cu el ...dar e prea pe placul inimii mele...

5 comentarii:

  1. M`a facut sa zambesc postarea ta. Mai ales partea din mesaj cu ,, te iubesc viata mea '' . Oooooofffff !!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani. Noul an sa-ti aduca multe bucurii, sanatate, iubire si pace in suflet! Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. *AndreeEA si eu am zambit cand am vazut mesajul....dar nu mai vreau sa-mi incalzesc sufletul doar cu niste randuri scrise
    *Unfaithful multumesc pentru cunvinntele tale sper sa fie un an mai bun pentru toata lumea..:*

    RăspundețiȘtergere

alinare...